Zakupy u nas są takie... jak lubisz!

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dopasowane do Twoich potrzeb metody dostawy zamówienia.

Kurier

Korzystamy z usług najlepszych z najlepszych. Chcemy mieć pewność, że Twoje zamówienie jest w dobrych rękach i dlatego w koszt dostawy wchodzi ubezpieczenie. Jeżeli będziesz mieć jakiekolwiek wątpliwości zawsze możesz w obecności kuriera spisać protokół, który jest podstawą do przyjęcia reklamacji w razie uszkodzenia przesyłki bądź niekompletności towaru. Przesyłkę zawsze staramy się nadać w dniu zamówienia, a czas dostawy wynosi zwykle od jednego do dwóch dni roboczych.

Pocztex – Kurier 48

Przesyłka kurierska – 15 PLN

Przesyłka kurierska pobraniowa – 18 PLN

Odbiór osobisty w sklepie

Twoje zamówienie zawsze możesz odebrać osobiście. Szybko i wygodnie. Już chwilę po złożeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość, w której poinformujemy, czy produkt jest już gotowy

Dostawa na terenie Konina

Dla klientów w Koninie oferujemy darmową dostawę zamówionych produktów.

Zakupy u nas? To się opłaca!

W Ad’or płacisz jak Ci się podoba.

Płatność za pobraniem

Gotówką bezpośrednio kurierowi bądź w naszym sklepie.

Płatność on-line

Przelewem elektronicznym

Kartą kredytową

Za pomocą systemu PayU

U nas kupujesz bez obaw

Masz 14 dni na zwrot towaru.

W przypadku zakupów na odległość masz pełne prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny oraz ponoszenia kosztów. Pamiętaj jednak, że masz na to nie więcej niż 14 dni.

Jak odstąpić od umowy sprzedaży?

Wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia:
– pocztą elektroniczną;
– pocztą standardową;
– telefonicznie.
W oświadczeniu musi znajdować się Twoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Jak zwrócić zamówiony towar?

W ciągu 14 dni od wysłania oświadczenia, masz obowiązek zwrócenia zakupionego towaru:
– wysyłką kurierską (w oryginalnych opakowaniach, z dołączonym formularzem zwrotu).
– bezpośrednio w sklepie.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać zawieszone oryginalne metki.

Kiedy otrzymasz zwrot dokonanych płatności?

Natychmiast, gdy otrzymamy zwracany towar, dokonujemy zwrotu dokonanych płatności wraz z kosztami przesyłki (jeżeli wybierzesz najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy).

Standardowo zwrotu dokonujemy przy użyciu wybranych przez Ciebie przy zakupie środków płatności, ale jesteśmy w stanie dopasować się do Twoich życzeń, jeśli wyraźnie zaznaczysz to w oświadczeniu.